»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
»Opažamo, da osamitev močno vpliva na njihovo počutje in zdravstveno stanje. Ne samo na telesnem področju, temveč tudi psihičnem. Pogrešajo vrstnike in neposreden stik.«
»Ob tem je izrazila upanje, da bodo čim prej prešli na model C, ko se dejansko vračajo v šole tisti, za katere bi ravnatelji presodili, da morajo obiskovati pouk.«
»Menim, da bi bila to dobra odločitev, bi se pa lahko mogoče tudi že povedalo, kaj bo potem sledilo, da se lahko tudi starši in družine doma pripravijo na morebitno izobraževanje na daljavo.«